Ankieta satysfakcji

Główna

Istniejemy dzięki Państwu i dla Państwa, dlatego tak ważna jest dla nas każda opinia na temat funkcjonowania naszego obiektu jako restauracji, hotelu czy też organizatora imprez oraz wesel. Chcielibyśmy niniejszym prosić o szczere słowa na temat proponowanych przez nas dań, poziomu satysfakcji z naszej obsługi, zadowolenia z wypoczynku w gościnnych izbach hotelowych oraz ogólnego klimatu, panującego w naszych progach.  


Wśród Gości, którzy nadeślą do nas swoją ankietę 1 x w miesiącu wylosujemy 2 vochery o wartości 50,00zł. do wykorzystania w restauracji „ Oycowizna” ( 1 dla Pani + 1 dla Pana). 


Laureaci losowania ankiet zostaną powiadomieni przez nas drogą mailową i/ lub telefoniczną oraz za pośrednictwem ogłoszenia zamieszczonego na stronie. 


* Pola oznaczone czerwoną gwiazdką są obowiązkowe. Pozostawione w niniejszej ankiecie dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie do celów statystycznych i marketingowych „ Gościńca Oycowizna”.

 

1. Dane osoby, wypełniającej ANKIETĘ

Imię i nazwisko/firma:

Ulica:

Miejscowość:

Kod pocztowy*:

Email*:

Telefon:

Data urodzenia:

2. W jaki sposób dowiedział/-a się Pan/ Pani o istnieniu Gościńca?*

Polecono miByłem/-am Gościem przyjęcia w Oycowiźniez Internetuz reklamy radiowejz reklamy TVz reklamy prasowejz portalu społecznościowego Facebookz bilbordu, kierującego do Gościńcaz innego źródła

Komentarz:



3. Z jakich usług naszego lokalu korzystał/ -a Pan/ Pani do tej pory?*(możliwość wielokrotnego wyboru)

z restauracjiz pokoi gościnnychz cateringu dla firmyz cateringu dla osoby prywatnejorganizowałem/ -am weseleorganizowałem/ -am imprezę okolicznościowąorganizowałem/ -am imprezę firmowąorganizowałem/ -am inną imprezębyłem Gościem na balu tematycznymz innych

Komentarz:



4. Dlaczego wybrał/-a Pan/ Pani nasz lokal jako warty odwiedzenia?* (możliwość wielokrotnego wyboru)

mieszkam niedalekolokal ma dobrą lokalizacjęskusiła mnie dobra opinia znajomych/przyjaciółsugerowałem/ -am się dobrą opinią w Internecieodpowiada mi jakość i rodzaj oferowanego menuodpowiada mi przedział cenowy dańzachęcił mnie fakt, że lokal posiada ogród z miejscami konsumpcyjnymi i z placem zabaw dla dziecizachęcił mnie wygląd zewnętrzny Gościńca i postanowiłem/-am zajrzećinne

Komentarz:



5. Jak często korzysta Pan/Pani z usług naszej restauracji?

Byłem/-am po raz pierwszyCodziennie2-3 razy w tygodniuw weekendyinne

Komentarz:


6. Jak często korzysta Pan/Pani z usług pokoi gościnnych „ Oycowizna” (średnia liczba noclegów w miesiącu)?*

nie korzystam1-56-1011-15więcej niż 15

Jeżeli istnieją jakiekolwiek sugestie zamian jakie powinniśmy wprowadzić w funkcjonowaniu naszego hotelu oraz jakości obsługi to prosimy o komentarz w tym miejscu:

7. Prosimy ocenić ogólny poziom satysfakcji po odwiedzinach Restauracji „ Oycowizna”:

1 (ocena najniższa )2345 (ocena najwyższa)

Komentarz:

8. Prosimy ocenić menu- jakość i smak posiłku zamówionego
z bieżącej karty menu, przyjmując:

1 (ocena najniższa)2345 (ocena najwyższa)

Komentarz:

9. Prosimy ocenić poziom cen, przyznając oceny w skali od 1-5, przyjmując:*

1 (drogo)2345 (tanio)

Komentarz:

10. Prosimy ocenić poziom obsługi, przyznając oceny
w skali od 1-5, przyjmując:*

1 (ocena najniższa)2345 (ocena najwyższa)

Komentarz:

11. Prosimy ocenić nasz lokal (wystrój, muzyka, klimat), przyjmując:*

1 (ocena najniższa)2345 (ocena najwyższa)

Komentrz:

12. Czy odwiedzi Pan/ Pani Gościniec Oycowizna ponownie?*

Tak, z przyjemnościąByć możeNie

Komentarz:

*
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ANKIECIE SATYSFAKCJI GOŚCIA „ GOŚCIŃCA OYCOWIZNA” dla celów statystycznych oraz marketingowych (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”


* - pole wymagane